۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان : 

مشارکت بی‌نظیر رقابت خوبی را در انتخابات رقم خواهد زد

مشارکت بی‌نظیر رقابت خوبی را در انتخابات رقم خواهد زد

همدان-مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: ثبت نام ۲۱۳ متقاضی به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در شهرستان همدان گویای مشارکت خوب و رقابت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا فریدونی عصر پنجشنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان همدان اظهار کرد: مردم سالاری و جمهوریت در بطن دین مبین اسلام وجود دارد و بسیاری از آیات و روایات ما مبین این مهم است.

وی افزود: مشورت، واگذار کردن امور به مردم، نحوه حکمرانی و حکومت داری در دین اسلام مورد توجه و تاکید قرار گرفته است که امام راحل احیاگر این اصول با جمهوری اسلامی بود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم تعیین کننده خطی مشی نظام هستند، گفت: انتخابات یکی از مهمترین سازوکارهای پیش بینی شده در این راستا و به منظور دخالت مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

فریدونی خاطرنشان کرد: به گفته رهبر انقلاب برگزاری مطلوب انتخابات با توجه به چهار مؤلفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت هدف ماست که در این راستا فرمانداری‌ها در خط مقدمند.

وی با بیان اینکه ۱۴۲۱ متقاضی در استان و ۴۲۶ متقاضی در شهرستان ثبت نام کردند، بیان کرد: که ثبت نام ۲۱۳ متقاضی به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در شهرستان همدان گویای مشارکت خوب و رقابت در انتخابات است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان عنوان کرد: دشمن برای انتخابات برنامه دارد که به یاری خدا با هوشیاری مردم همیشه در صحنه و هدایت مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به منویات امام راحل تصریح کرد: تضعیف انتخابات از جمله مصادیق معصیت و گناه است.

کد خبر 5863980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha